- Elektryczny (dwa silniki elektryczne 4WD EV)
- Hybrydowy szeregowy (dwa silniki elektryczne 4WD EV z zasilaniem z generatora prądu napędzanego silnikiem spalinowym)
- Hybrydowy równoległy (dwa silniki elektryczne 4WD EV przy wyższych prędkościach wspierane silnikiem spalinowym napędzającym koła przednie – silniki elektryczne bez pośrednictwa przekładni pomagają uzyskać bardzo dobre przyspieszenie).
Wyposażenie nowej generacji samochodu Outlander w system napędowy Mitsubishi P-HEV pozwoli na uzyskanie bardzo zadowalającego zasięgu i jednocześnie bardzo niskiego poziomu emisji spalin, zbliżonego do wyników osiąganych przez badawczy samochód Concept PX-MiEV II, czyli umożliwiając przejechanie bez tankowania ponad 800 km przy emisji CO2 poniżej 50 g/km.
*Samochód zostanie wprowadzony do sprzedaży najpierw w Japonii, następnie w Europie (w roku 2013) i na pozostałych rynkach.
(Dane techniczne mogą zostać skorygowane po zakończeniu badań homologacyjnych)
***
Wstępne dane techniczne – specyfikacja europejska
(Dane techniczne mogą zostać skorygowane po zakończeniu badań homologacyjnych)
NADWOZIE (wersja europejska):
- Długość: 4655 mm
- Szerokość: 1800 mm
- Wysokość: 1680 mm
- Rozstaw osi: 2670 mm
SPALINOWY UKŁAD NAPĘDOWY:
Silniki
2.0 benzynowy
- 110 kW (150 KM)@ 6,000 obr./min.
- 195Nm @ 4,100-4,200 obr./min.
- Minimalna emisja CO2 poniżej 150g/km
2.2 DiD Clean Diesel
- M/T: 110 kW (150 KM) @ 3,500 obr./min. - 380Nm @ 1,750-2,500 obr./min.
- A/T: 110 kW (150 KM)@ 3,500 obr./min. - 360Nm @ 1,500-2,750 obr./min.
- Minimalna emisja CO2 poniżej 130 g/
źródło: Mitsubishi