- zastosowanie systemu ostrzegania przed opuszczeniem pasa ruchu (Lane Departure Warning)** System ten ostrzega kierowcę wysyłając akustyczne i wizualne sygnały, gdy samochód zaczyna opuszczać swój pas ruchu na drodze.
- Zastosowanie ksenonowych reflektorów Super-HiD “Wide Vision” **Specyfikacja zależy od modelu i rynku * Uzyskano snop światła w przybliżeniu 1,4 razy mocniejszy od konwencjonalnych reflektorów ksenonowych HID, zapewniając jasność 1350 lumenów i oświetlając bardzo duży obszar wynoszący sumarycznie 80° x 2 zamiast 42° x 2 w przypadku typowych reflektorów ksenonowych HiD.
Komfort podróżowania:
- zastosowanie dwustrefowej klimatyzacji*,
- cichsze, lepiej wytłumione wnętrze,
- komfortowy trzeci rząd siedzeń z podziałem 50/50, zastępujący stosowane wcześniej osobne składane siedzenia*,
- zastosowanie materiałów wysokiej jakości, które w dotyku i wyglądzie reprezentują poziom stosowany w samochodach premium segmentu D.
Inteligentna wszechstronność:
- po złożeniu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń uzyskano długość przestrzeni ładunkowej wynoszącą 1690 mm (o 335 mm więcej w porównaniu do poprzedniego Outlandera),
- płaska powierzchnia przestrzeni ładunkowej po złożeniu siedzeń,
- jako wyposażenie opcjonalne zaproponowano jednoczęściowe, sterowane elektrycznie drzwi przestrzeni bagażowej*.
Więcej wygody:
- wyświetlacz systemu audio otrzymał funkcję wyświetlania obrazu z kamery cofania *,
- zgodnie z oczekiwaniami klientów – teleskopowa kolumna kierownicy z regulacją wzdłużną i poprzeczną*
- i wiele innych,…
*Specyfikacja zależy od modelu i rynku
Po genewskiej premierze, Outlander nowej generacji zostanie wprowadzony do sprzedaży latem 2012 roku w Rosji, i krótko potem w Europie, a następnie w Australii, Chinach i Ameryce Północnej.
Nowy horyzont
Jeszcze w trakcie roku fiskalnego 2012, korzystając z uniwersalnego charakteru płyty podłogowej, na jakiej zbudowano nowego Outlandera oraz możliwości rozmieszczenie na jej pokładzie potężnych komponentów elektronicznych, MMC uzupełni gamę dostępnych układów napędowych o oparty o wersję z napędem elektrycznym samochód hybrydowy P-HEV. * Tworząc taką wersję Outlandera skorzystano z bogatych doświadczeń firmy Mitsubishi w konstruowaniu samochodów z napędem na 4 koła. Przewidziano pozostawienie kierowcy wyboru jednego z trzech trybów działania układu napędowego: