X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Infiniti G - dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Infiniti -> G

 



Infiniti G

Nowa gama G Sedan oferuje cztery wersje auta: dwie z napędem na tylne koła i dwie wersje GT z napędem na cztery koła, który jest sterowany przez wysoko ceniony inteligentny system rozdziału momentu obrotowego marki Infiniti. Tak jak wcześniej, najbardziej sportowa wersja G – S Premium – ma w standardzie cztery koła skrętne, a także inne elementy podporządkowane potrzebom kierowcy. Dwie z trzech wersji dynamicznego Coupé również oferują cztery koła skrętne w standardzie. Natomiast w G37 Cabrio, z elektrycznie składanym twardym dachem,  obok technologii największy nacisk położono na elegancję.

G37. Obecny model wejściowy europejskiej gamy Infiniti to przestronny i luksusowy czterodrzwiowy sedan o prawdziwie sportowych cechach. Teraz w standardzie wyposażony jest on w siedmiobiegową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Jego doskonale zestrojony silnik V6 pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 5,9 sekundy, natomiast napęd na tylne koła i niemal perfekcyjny rozdział masy zapewniają bezpieczne pokonywanie ciasnych zakrętów. Wyposażony m.in. w reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów, elektrycznie regulowane przednie fotele, czy 18-calowe felgi aluminiowe, ekskluzywny model serii G wyznacza nowe standardy wyposażenia.

Uwodzicielski kolor lakieru malbec black jest dostępny we wszystkich modelach Infiniti G na rok 2011. Kolor ten pojawił się w sedanie M w 2010 roku i szybko stał się hitem wśród kupujących.

G37x GT. Wersja GT, ze skórzaną tapicerką i podgrzewanymi fotelami oraz wieloma innymi elementami wyposażenia zapewnia nie tylko luksus, ale - dzięki napędowi na cztery koła, będącemu wyposażeniem standardowym - także komfort jazdy o każdej porze roku. Gx to jedna z najpopularniejszych wersji G w Europie. Ma inteligentny system rozdziału momentu obrotowego ATTESA E-TS, montowany również w crossoverach EX i FX. Zachowuje właściwości samochodu tylnonapędowego, ale z auta samochodu z napędem na wszystkie koła. Gdy bowiem zajdzie potrzeba, na przednie koła może zostać przydzielone nawet do 50% momentu obrotowego. Przekładnia automatyczna z możliwością manualnej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy podkreśla sportowy charakter samochodu, który osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 6 sekund.

G37x GT Premium. W wersji GT Premium znajdziemy jeszcze więcej luksusu, możliwości i nowoczesnych technologii. Jest ona oparta na wersji G37x z potężnym silnikiem V6, siedmiobiegową przekładnią automatyczną i inteligentnym systemem napędu na wszystkie koła. Aby stworzyć technologicznie flagową wersję sedana G, dodano m.in.: inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control), pakiet Connectiviti+ obejmujący system nawigacji z twardym dyskiem i Music Boxem o pojemności 10 GB, system audio Bose® z 10 głośnikami, kamerę cofania i okno dachowe.

« < 1 2 > »