X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

chevrolet orlando dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Chevrolet -> Orlando

 



Środkowa wersja LT wyposażona jest dodatkowo w czujniki parkowania i sterowanie radiem z koła kierownicy, zaś najwyższa opcja LTZ to np. większe, 17-calowe felgi z lekkich stopów, automatycznie przyciemniające się lusterko wewnętrzne i elektroniczny tempomat.

Zawieszenie. Dzięki wykorzystaniu jako podstawy zawieszenia udanego i zdobywającego liczne wyróżnienia Chevroleta Cruze, który już dowiódł doskonałego poziomu komfortu jazdy i prowadzenia, użytkownicy modelu Orlando mogą być pewni, że ten samochód zapewni im bezpieczną, a jednocześnie przyjemną i satysfakcjonującą jazdę. Sprawdzona konfiguracja modelu Orlando obejmuje kolumny McPhersona z przodu i niewielkich rozmiarów belkę skrętną z tyłu.

Wykorzystując sukces Chevroleta Cruze, układ jezdny modelu Orlando zapewnia idealny kompromis pomiędzy komfortem jazdy a zwinnością. Zastosowane z przodu kolumny McPhersona wykorzystują hydrauliczne tuleje, częściej spotykane w droższych samochodach wyższej klasy, i zapewniają lepsze odizolowanie układu jezdnego oraz kontrolowaną amortyzację na różnej jakości nawierzchniach.

Zaawansowana konstrukcyjnie belka skrętna z tyłu została zastosowana, ponieważ oferuje perfekcyjne połączenie kontroli zawieszenia z niewielkimi rozmiarami i wagą. Można ją również w prosty sposób zestroić tak, by odpowiadała różnej wadze pojazdu i silnika.

Układ jezdny i struktura nadwozia modelu Orlando również oferują spore rezerwy bezpieczeństwa. Szesnastocalowe, wentylowane tarcze hamulcowe z przodu dostępne są we wszystkich wersjach wyposażenia, podobnie jak szesnastocalowe, pełne tarcze z tyłu i układ ABS, działający na wszystkie koła. Zastosowano również elektroniczny system dystrybucji siły hamowania, który dzieli ją pomiędzy poszczególne koła, zapewniając jak najkrótszą drogę hamowania, system kontroli trakcji, korygujący niezaplanowane reakcje kierowcy oraz – z myślą o mokrej lub śliskiej nawierzchni – elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy i hydrauliczne wspomaganie nagłego hamowania.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 3 > »