X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

chevrolet orlando dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Chevrolet -> Orlando

 



Bezpieczeństwo podróżnych to zawsze najważniejszy cel w tej klasie pojazdów. W modelu Orlando można być o to spokojnym, zarówno dzięki uwadze, jaką poświęcono detalom, jak i zastosowaniu najnowszych technologii w tym aspekcie konstrukcji pojazdu. Większość struktury nadwozia wykonano z wysokowytrzymałej stali, która stworzyła skuteczną klatkę bezpieczeństwa, chroniącą pasażerów podczas kolizji czołowych, bocznych i tylnych.

Jeżeli dojdzie do wypadku, pasażerów modelu Orlando chronić będzie sześć poduszek powietrznych – dwie z przodu, dwie po bokach i kurtyny.

Jednym z największych wyzwań, przed jakim często stają ekipy ratunkowe na miejscu wypadku, jest udzielenie pomocy poszkodowanym, gdy drzwi samochodu są zablokowane. W przypadku modelu Orlando taki scenariusz nie wystąpi – jest on wyposażony w czujniki zderzeniowe, które automatycznie odblokowują zamki drzwi po stwierdzeniu zderzenia.

Silniki. Trzy silniki, trzy poziomy wyposażenia, które spełniają potrzeby podróżujących

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech oszczędnych jednostek napędowych Chevroleta – do wyboru jest benzynowa i dwie wysokoprężne. Wszystkie silniki są ustawione poprzecznie, mają 4 cylindry oraz dwa górne wałki rozrządu, 16 zaworów i wielopunktowy wtrysk paliwa lub, w przypadku diesli, system common rail.

Jednostka benzynowa, jaka będzie dostępna w momencie debiutu modelu, to silnik o pojemności skokowej 1,8 litra, mocy 141 KM przy 6200 obr. na min. i momencie obrotowym, wynoszącym 176 Nm przy 3800 obr. na min. Prędkość maksymalna tej wersji to 185 km/h. Emisja CO2 osiąga konkurencyjny poziom 172 g/km, a zużycie paliwa 7,3 litra/100 km.

Dwa silniki wysokoprężne mają taką samą pojemność skokową, ale oferują różną moc i charakterystykę. Ich sercem są 4 cylindry o łącznej pojemności 2,0 litrów z 4 zaworami na każdy cylinder oraz system wtrysku common rail. Mocniejsza jednostka osiąga moc 163 KM przy 3800 obr. na min. i  generuje moment obrotowy 360 Nm przy 2000 obr. na min. Słabsza jednostka 130 KM generuje 315 Nm przy takiej samej prędkości obrotowej.

Prędkość maksymalna dla silników diesla o mocy 130 KM to 180 km/h, a dla jednostek o mocy 163 KM to 195 km/h. Poziom emisji CO2 i zużycie paliwa wynosi odpowiednio 159g/km i 6 litrów/100 km.  

Wyposażenie. Niezależnie od tego, którą wersję wybierze klient, zawsze będzie miał gwarancję wysokiego poziomu wyposażenia, obejmującego w standardzie wersji bazowej LS takie rozwiązania, jak elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, sześć poduszek powietrznych czy elektryczne lusterka.

« < 1 2 3 > »