Alfa Romeo MiTo może się poszczycić zdobyciem prestiżowych pięciu gwiazdek Euro NCAP, co plasuje ją na szczycie segmentu, jeśli chodzi o zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa.
Uzyskał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Już na etapie projektowania nowego modelu C5, zarówno wersji sedan jak i Tourer,
Kupując samochód taki jak Altea XL, klient nie myśli wyłącznie o ilości oferowanego przezeń miejsca.
15 tysięcy godzin obliczeń, 60 crash testów, sto symulacji zderzenia z poślizgiem HyGe i dwieście prób komponentów i podzespołów.
Clio III zmierza ku doskonałości w dziedzinie bezpieczeństwa. W pojełdzie tym wykorzystano całe know-how i doświadczenie Renault w tym zakresie,
Nowe Toledo przeznaczone na rynek UE będzie posiadało standardowo we wszystkich wersjach 4 poduszek powietrznych.
Poza przyjemnym prowadzeniem, od auta marki Fiat wymaga się także dobrego samopoczucia za kierownicą.
Testowany egzemplarz to Škoda Superb 1.9 TDI Comfort, rok modelowy 2003. Wyposażony standardowo w poduszkę powietrzna kierowcy i pasażera,
BMW X5 sięgnął po gwiazdy - i zebrał je wszystkie: W aktualnym teście Euro NCAP
Kiedy Euro NCAP przedstawiła rano 26 listopada br. w Rzymie najnowsze wyniki prób zderzeniowych, nowy SEAT Ibiza uzyskał cztery gwiazdki