X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Zmiany w linii modelowej BMW – jesień 2012

2012-09-21
Strona główna -> BMW -> Serii 1 -> F20 (2011-dziś)

Zmiany w linii modelowej BMW – jesień 2012

BMW przedstawi nowe, bardzo atrakcyjne propozycje, które można w skrócie opisać słowami sport, wszechstronność i efektywność.

Wszystko  dzięki nowym wersjom silnikowym i nowej gamie wyposażeniowej w najnowszych odmianach samochodów klasy kompaktowej i średniej. Po raz pierwszy inteligentny napęd wszystkich kół BMW xDrive pojawi się w modelach BMW serii 1. Ponadto zaplanowano debiut bardzo ekonomicznego BMW 114d. Z kolei BMW 320i EfficientDynamics Edition Sedan będzie oferowany jako pierwszy benzynowy samochód wyposażony w dodatkowe, nowe technologie ograniczające zużycie paliwa i emisję spalin. Z kolei nowy BMW 3 Touring w przyszłości będzie dostępny z czterema silnikami dieslowskimi i dwoma benzynowymi. Najnowszymi wersjami tego samochodu są BMW 320i Touring, BMW 318d Touring oraz BMW 316d Touring.

Od momentu premiery rynkowej nowy BMW 3 Touring otrzymał w wyposażeniu opcjonalnym najnowszą generację systemu nawigacyjnego Professional. Kompleksowo opracowany system obejmujący między innymi trójwymiarową grafikę wszystkich ekranów menu, dalsze udoskonalenia służące wygodzie obsługi, a także rozbudowany system rozpoznawania mowy współpracujący ze wszystkimi funkcjami biurowymi, będzie równolegle wprowadzany w nowym BMW 3 Sedan już na jesieni 2012 roku. Nowy BMW 3 otrzyma także jako opcję system aktywnej ochrony (Active Protection) zawierający asystenta koncentracji kierowcy (Attentiveness Assistant).

Kontynuując wcześniejsze prace, zwiększono liczbę modeli BMW spełniających normę czystości spalin Euro6.

BMW 120d xDrive oraz BMW M135i xDrive: inteligentny system napędu na wszystkie koła po raz pierwszy pojawi się w samochodach BMW serii 1

Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive gwarantuje optymalną stabilność jazdy, wykorzystanie do maksimum przyczepności kół, a także dodatkową dawkę sportowych emocji. Elektroniczny rozdział momentu napędowego pomiędzy przednie i tylne koła zapewnia także znakomite prowadzenie samochodu nawet w trudnych warunkach pogodowych i drogowych, jak również najwyższy poziom precyzji i zwrotności podczas pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach. System ten po raz pierwszy jest teraz dostępny w samochodach BMW serii 1.

System xDrive znajdzie się pięciodrzwiowej oraz w trzydrzwiowej wersji BMW 1. W samochodzie BMW 120d xDrive do podziału między osie będzie 135 kW/184 KM pochodzących z czterocylindrowego silnika diesla. Z tym silnikiem samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 7,2 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Średnie zużycie paliwa BMW 120d xDrive wynosi od 4,7 do 4,8 litra na 100 km, a emisja CO2 od 123 do 126 gramów na kilometr (wielkości uzyskiwane w europejskim cyklu pomiarowym, zależnie od wybranego rozmiaru opon).

Napęd na cztery koła stanowi ważną część niezwykle fascynującej maszynerii, jaką będzie pierwszy w segmencie kompaktowym samochód BMW M. Współpraca systemu xDrive z rzędowym sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 235 kW/320 KM, jaki trafił pod maskę BMW M135i xDrive, zapewnia wyjątkowo wysoki poziom dynamiki, własności trakcyjnych i stabilności jazdy. BMW M135i xDrive, który jest standardowo wyposażony w ośmiobiegową przekładnię automatyczną, przyspiesza ze startu zatrzymanego do 100 km/h w czasie zaledwie 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. BMW M135i xDrive łączy wyjątkowo sportową charakterystykę i znakomite własności jezdne, ze średnim zużyciem paliwa na poziomie 7,8 l/100 km i emisją CO2 na poziomie 182 gramów na kilometr w europejskim cyklu pomiarowym.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze