X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Z salonu Chevroleta prosto na wakacje

2012-08-01
Strona główna -> Chevrolet -> Spark

Z salonu Chevroleta prosto na wakacje

Od początku 2012 roku Chevrolet sprzedał w Polsce 7 121 samochodów. Jest to rezultat aż o 70% wyższy niż w analogicznym okresie 2011 roku,

kiedy sprzedało się 4 191 nowych Chevroletów. Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia niezmiennie było miejskie Aveo – łącznie Nowe Aveo i Aveo Classic znalazły 3 187 nabywców, czyli o 43% więcej niż w okresie styczeń-lipiec 2011 roku (2 228 sztuk). Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce w ostatnich siedmiu miesiącach był Spark, który został sprzedany w liczbie 1 344 egzemplarzy, czyli o 67% większej niż w pierwszych siedmiu miesiącach 2011 r. (806 sztuk). Na trzecim miejscu podium, zaraz za Sparkiem, uplasował się model Cruze, który od początku tego roku znalazł 1 329 nabywców, czyli o 121% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (601 sprzedanych egzemplarzy).

W lipcu sprzedano w Polsce 655 nowe Chevrolety, czyli o 38% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 475 samochodów. Również w lipcu Aveo zajęło pierwsze miejsce na liście najchętniej kupowanych modeli ze złotym logo (258 egzemplarzy), ale modele na drugim i trzecim miejscu tej listy zamieniły się kolejnością – kompaktowy Cruze został sprzedany w liczbie 160 egzemplarzy, wyprzedzając model Spark, który znalazł w lipcu 115 nabywców.

Dla klientów kupujących nowe samochody, poza atrakcyjną stylistyką, wysoką jakością oraz osiągami, bardzo ważna jest też cena, jaką właściciel auta otrzymuje w momencie jego odsprzedaży. Również w tym wypadku nabywcy nowych Chevroletów mają powody do zadowolenia. Potwierdzają to dane o realnych cenach transakcyjnych odsprzedaży takich modeli jak przykładowo Spark, nowe Aveo, Cruze czy Orlando. Zgodnie z posiadanymi danymi z rynku w zawartych transakcjach uzyskiwano, w zależności od modelu, ceny od 7 do aż 26% wyższe od tych podawanych w zestawieniach wartości rezydualnych. Przykładowo, faktyczna uzyskana cena odsprzedaży Sparka była od 8 do 10% wyższa od podawanej przez powszechnie stosowane tabele wycen samochodów. Różnice w przypadku nowego Aveo, Cruze’a i Orlando są jeszcze wyższe i wynoszą odpowiednio 10-19%, 26% i 14-18%. Wzrastającą wartość odsprzedaży modeli marki Chevrolet potwierdza także bardzo wysokie, 3 miejsce Chevroleta Aveo w rankingu samochodów miejskich o najmniejszej utracie wartości po 5 latach użytkowania samochodu. Uzyskany wynik – 58% – stawia go w ścisłej czołówce rynkowej segmentu aut miejskich.

 

źródło: General Motors

Komentarze