X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nowe BMW serii 5 sprzedaż w polsce

2011-10-20
Strona główna -> BMW -> Serii 5 -> F10 (2010-dziś)

Sukces nowego BMW serii 5

Nowe BMW Serii 5 od momentu wprowadzenia na rynek w marcu ubiegłego roku zyskało pozycje lidera sprzedaży

w swoim segmencie klasy premium na polskim rynku. Do dnia dzisiejszego sprzedano 1369 sztuk BMW serii 5 Limuzyna oraz Touring, który dołączył do limuzyny we wrześniu ubiegłego roku. Sprzedaż 898 pojazdów serii 5 w okresie styczeń - październik 2011 roku stanowi 22% całkowitej sprzedaży samochodów marki BMW.

Prawdziwym hitem rynkowym i to zarówno w wersji Limuzyna jak i Touring zostały modele 520d wyposażone w czterocylindrowe silniki wysokoprężne o mocy 184 KM. Auta z tym silnikiem wyposażone standardowo w pełny pakiet technologii EfficientDynamics zużywają tylko 4,9 l paliwa na 100km w cyklu mieszanym EU i emitują 129g CO2/km.  Ich sprzedaż stanowiła ponad 62% całkowitej sprzedaży wersji Limuzyna i ponad 76% wersji Touring. BMW 520d jest również najbardziej popularną wersją w sprzedaży flotowej tego modelu.

Również dużą popularnością cieszyła sie trzylitrowa wersja 530d. Sześciocylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny generuje moc w wysokości  245 KM przy 4000 obr./min.

Wprowadzenie we wrześniu ubiegłego roku napędu xDrive do obydwu wersji nadwoziowych przyczyniło się do dalszego wzrostu popularności tych aut.

W tym roku oferta została poszerzona o niezwykle interesujący na polskim rynku model benzynowy 528i, który pomimo swojego oznakowania jest wyposażony w niezwykle wydajny czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności poniżej 2 litrów, generujący moc 258KM i  przyspieszający w 6,6 sek do 100km.

BMW serii 5 odnosi olbrzymi sukces i pozostaje zdecydowanym liderem swojego segmentu w sprzedaży BMW Group na całym świecie. Sam miesiąc wrzesień przyniósł prawie 30% wzrost sprzedaży tego modelu na światowych rynkach.

BMW serii 5 to idealna symbioza estetyki i dynamicznych osiągów. Stylistyka nowej „piątki” jest charyzmatyczna, sportowa i elegancka. We wnętrzu panuje nowoczesna funkcjonalność w połączeniu z doskonałą atmosferą, niepowtarzalnym stylem i dbałością o potrzeby kierowcy w strukturze kokpitu, co zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Najbardziej zaawansowane technologie układu napędowego i jezdnego gwarantują sportowe osiągi w połączeniu z jeszcze wyższym poziomem komfortu. Jednocześnie opcjonalny układ kontroli dynamiki jazdy pozwala dostosować ustawienia zawieszenia do indywidualnych preferencji. Wszystkie wersje nowej serii 5 dzięki technologii EfficientDynamics cechuje większa moc i jeszcze lepsze osiągi przy zmniejszonym zużyciu paliwa i najniższej w klasie emisji CO2.

W 2012 BMW Group wprowadzi na rynek BMW ActiveHybrid 5 – kolejny seryjnie produkowany model, w którym jednostka spalinowa łączy siły z silnikiem elektrycznym, aby zaoferować większą wydajność i typową dla marki przyjemność z jazdy. Model BMW ActiveHybrid 5 został wyposażony w sześciocylindrową, rzędową jednostkę benzynową z technologią podwójnego doładowania BMW TwinPower Turbo, elektryczny układ napędowy oraz zastosowaną po raz pierwszy w tym połączeniu ośmiobiegową przekładnię automatyczną. Wszystko to pozwala modelowi BMW ActiveHybrid 5 na osiągnięcie wiodącej w klasie luksusowych limuzyn premium równowagi pomiędzy osiągami, a wydajnością paliwową.

Układ napędowy pojazdu generuje łączną moc 250 kW/340 KM i pozwala na podróżowanie z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego do prędkości 60 km/h, uzyskanie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, ograniczenie średniego zużycia paliwa do 6,4 - 7 litrów na 100 kilometrów oraz osiągnięcie emisji CO2 na poziomie 149-163 g/km. BMW ActiveHybrid 5 zachowuje sportową, a jednocześnie elegancką stylistykę nadwozia modelu BMW serii 5 Limuzyna, którą uzupełniają eleganckie detale podkreślające nowatorską technologię napędu.

 

źródło: BMW

Komentarze