X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

skoda sprzedaż 2011

2011-11-30
Strona główna -> Skoda -> Octavia -> 3 (2009-2013)

Rynek maleje

Udział Skody w rynku rośnie.

Liderem październikowego rankingu modeli jest Octavia (1 564 szt.), tuż za nią plasuje się Fabia (1 101 szt.). Silną pozycję w swoich segmentach utrzymują modele Superb (277 szt.),  Yeti (208 szt.) oraz Roomster (165 szt.)
 
Biorąc pod uwagę cały 2011 rok, Skoda jest jedyną marką w pierwszej piątce, której udało się zwiększyć udział rynkowy. Obecnie wynosi on 12,83% i jest o 1,25 p.proc. wyższy niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartym podkreślenia jest fakt, że druga w rankingu marka – Ford – sprzedała o ponad 12 tys. samochodów mniej.
 
Niektóre marki już w październiku zaczęły aktywności związane z wyprzedażą rocznika 2011, jednakże nie miało to wpływu na odwrócenie trendu spadku ogólnej sprzedaży w porównaniu do roku 2010.
 
W ujęciu procentowym, październikowy spadek (-17,91%) był największym w skali całego roku. W listopadzie i grudniu 2010 sprzedaż była napędzana głównie przez tzw. „samochody z kratką”, a w tym roku nie ma czynnika, który równie skutecznie mógłby przyciągnąć klientów do salonów.

 

źródło: Skoda

Komentarze