X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

2009-06-22
Strona główna -> Renault -> Laguna -> 3 (2007-dziś)

Renault Laguna Coupe wyróżnione przez Playboya

Nowe Renault Laguna Coupe zostało uznane za Auto z seksem w tegorocznej edycji plebiscytu Samochód Roku organizowanego przez miesięcznik Playboy.

Podczas uroczystej gali finałowej, Andrzej Gemra, Szef Marketingu Produktu Renault Polska odebrał dyplom, którego treść nie pozostawia wątpliwości, że Nowa Laguna Coupe to prawdziwy obiekt pożądania.
 
Zdaniem przewodniczącego jury Włodzimierza Zientarskiego oraz redaktora naczelnego magazynu Playboy Marcina Mellera, ten samochód mógłby wygrać w kilku kategoriach. Jest bezpieczny, o czym świadczą doskonałe wyniki testów Euro NCAP, świetnie się przy tym prowadzi, nie można mu odmówić klasy i bezpretensjonalnej elegancji typowej dla wszystkich aut francuskich. Dla Playboya jest po prostu… sexy.

Renault Laguna Coupe powstało z poszukiwania równowagi pomiędzy nowoczesnością i tym, co ponadczasowe. Styliści Renault podjęli wyzwanie zaprojektowania coupe o wiecznie modnej linii, która podbije serca klientów. W swojej pracy skupili się na proporcjach auta, aby uzyskać efekt wyważonej bryły oraz – typowej dla tradycyjnych coupe – prostej i czystej linii, której piękno wytrzymuje upływ czasu i zmieniającą się modę.

Auto zaprojektowane z wyjątkową dbałością o każdy szczegół, daje pełną przyjemność prowadzenia i poczucie absolutnego panowania nad pojazdem. Laguna Coupe jest wyposażona w najbardziej zaawansowane technologie decydujące o bezpieczeństwie i wygodzie podróżowania. Precyzyjnie i szybko reagujący układ kierownicy oraz układ hamulcowy, a także wykorzystanie najlepszych na tym rynku technologii, do których należy m.in. układ jezdny z czterema kołami skrętnymi 4-Control – zapewniają precyzyjne
i bezpieczne utrzymywanie toru jazdy.

 

źródło: Renault

Komentarze