X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Rekordowy udział ŠKODY na polskim rynku!

2013-02-07
Strona główna -> Skoda -> Octavia -> 3 (2009-2013)

Rekordowy udział ŠKODY na polskim rynku!

Marka ŠKODA w styczniu 2013 roku uzyskała 15,93 proc. udziału na polskim rynku, ustanawiając nowy rekord w naszym kraju!

ŠKODA utrzymuje dynamiczny wzrost sprzedaży swoich modeli. W styczniu 2013 roku Producent uzyskał imponujący udział na krajowym rynku, który w statystykach rejestracyjnych od 2005 roku stanowi najlepszy wynik w Polsce. Po zdobyciu tytułu lidera sprzedaży w naszym kraju w 2012 roku, jest to kolejny sukces ŠKODY i świetne rozpoczęcie nowego roku!

W styczniu w Polsce zarejestrowano 4 178 samochody marki ŠKODA, czyli o prawie tysiąc więcej niż w tym samym okresie w ubiegłym roku! (styczeń 2012: 3 197 szt.) Przewaga nad drugim miejscem wynosi 1 556 szt.

Wcześniej, najlepszy wynik ŠKODY wynosił 14,6 proc. Miało to miejsce w grudniu 2007 roku, co zważywszy na panujący wówczas kryzys, było bardzo dobrym osiągnięciem. Pozostałe dotychczasowe największe udziały w rynku nie przekraczały poziomu 15,1 proc. i należały głównie do producentów z Niemiec lub Japonii.

Rekordowy udział marki na polskim rynku jest wynikiem przyjętej strategii ofensywy modelowej oraz kuszącej oferty promocyjnej.

Wyprzedaż rocznika 2012 nadal trwa! ŠKODA przygotowała specjalną ofertę, dzięki której na każdego klienta decydującego się na samochód tej marki czekają atrakcyjne upusty aż do 17 200 zł! Wyprzedaży towarzyszy aż 5 spotów telewizyjnych z różnymi zakończeniami, które są kontynuacją dotychczasowych, efektywnych reklam. Przedstawiciele różnych narodowości zostają przyłapani na gorącym uczynku podczas „podglądania” oferty wyprzedażowej marki.

Akcja trwa do wyczerpania zapasów. Więcej informacji o ofercie promocyjnej znajduje się tutaj.

Do ogromnego sukcesu marki przyczyniają się także inwestycje w działania podnoszące jakość obsługi klienta i wzmacniające własny wizerunek, takie jak Centrum Bezpieczeństwa ŠKODA AUTOLAB czy program rekomendacji ŠKODA. Wiesz co dobre!

 

źródło: Skoda

Komentarze