X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Range Rover Sport - "na bogato" już w standardzie

2013-04-28
Strona główna -> Land Rover -> Range Rover -> 3 (2001-dziś)

Range Rover Sport - "na bogato" już w standardzie

Land Rover podał ceny i specyfikacje nowego Range Rovera Sport,

który zadebiutował w zeszłym miesiącu podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku.

Samochód będzie oferowany w czterech wersjach wyposażeniowych: SE, HSE, HSE Dynamic i Autobiography Dynamic. Podstawowa odmiana SE kosztuje w Wielkiej Brytanii 51 500 funtów i jest standardowo wyposażona m.in. w skórzaną tapicerkę, cyfrowe radio DAB, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, dwustrefową klimatyzację, podgrzewana przednie fotele, nawigację satelitarną HD oraz zawieszenie pneumatyczne.

 

Wyższy wariant HSE (59 995 funtów) dodatkowo oferuje nabywcy 20-calowe obręcze kół, skórzane przednie fotele regulowane elektrycznie w 14 kierunkach, podgrzewane tylne siedzenia, dźwigienki do zmiany biegów przy kierownicy oraz kamerę cofania. To oczywiście tylko najważniejsze elementy wyposażenia; pełna lista "ekstrasów" jest o wiele dłuższa. W przypadku topowych wersji HSE Dynamic (64 995 funtów) i Autobiography Dynamic (74 995 funtów) klient dopłaca za jeszcze większe felgi (21 cali), ekskluzywne elementy wykończeniowe, zaawansowany system audio firmy Meridian (Autobiography Dynamic) czy dodatkowe systemy wspomagające kierowcę.

W gamie dostępne są dwa silniki: 3-litrowy diesel SDV6 o mocy 288 KM oraz doładowany motor benzynowy V8 o pojemności 5 litrów i mocy 503 KM. W przyszłym roku ofertę uzupełni wersja TDV6 produkująca 254 KM, 4,4-litrowa odmiana SDV8 (334 KM) oraz benzynowy wariant o pojemności 2 litrów. Producent wprowadzi też do sprzedaży odmianę hybrydową, która będzie emitowała zaledwie 169 gramów CO2 na kilometr.

Moc w modelu Sport jest stale przekazywana na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 8-biegowej przekładni automatycznej ZF. Z kolei zawieszenie zapożyczone z Range Rovera zostało zestrojone z uwzględnieniem dynamicznego charakteru auta, w związku z czym wśród ustawień systemu Terrain Response znalazło się położenie "Dynamic", które - jak wskazuje nazwa - pozwala na dynamiczną jazdę po równiej drodze.

 

źródło: Land Rover / Mototarget

Komentarze