X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot sponsorem Jerzego Janowicza

2013-01-14
Strona główna -> Peugeot -> RCZ

Peugeot sponsorem Jerzego Janowicza

Firma Peugeot Polska podpisała na rok 2013 umowę sponsorską z Jerzym Janowiczem, największym objawieniem polskiego tenisa ostatnich lat.

Na mocy kontraktu, który został zawarty na rok, z możliwością przedłużenia na kolejny, Peugeot Polska przekaże na użytek tenisisty dwa samochody: coupé RCZ w najmocniejszej wersji 1,6 l 200 KM oraz reprezentacyjnego sedana 508 GT z 200-konnym silnikiem HDi o pojemności 2,2 l.
Przez czas trwania umowy firma Peugeot Polska będzie mogła wykorzystywać wizerunek polskiego tenisisty w zakresie określonym warunkami umowy.


Guillaume Ducrest, Dyrektor Marki Peugeot: ”Zaangażowanie w tenis jest niejako wpisane w geny marki Peugeot, która od wielu lat jest partnerem rozgrywanego na kortach Rolanda Garrosa prestiżowego turnieju French Open. Było to więc naturalnym wyborem, by zainteresować się niezwykle obiecującym polskim zawodnikiem, który zadziwił cały tenisowy świat właśnie w Paryżu, gromiąc wielu uznanych zawodników i niespodziewanie dochodząc do ścisłego finału. To dla nas ogromny zaszczyt, że Jerzy Janowicz będzie reprezentował markę Peugeot. Życzę mu niesamowitych wrażeń za kierownicą RCZ i wielu spektakularnych sukcesów sportowych!”


Jerzy Janowicz: ”Jestem szczęśliwy mogąc kontynuować współpracę z marką Peugeot. Kontynuować, bo w tym sezonie moje poczynania wspierał łódzki dealer tej marki, firma Nordyński. Jazda RCZ-tem sprawia mi wiele frajdy i mimo mojego wzrostu nie mam najmniejszych problemów ze zmieszczeniem się w środku. Bardzo mi pasuje ten samochód, choć przy tym, jak zwraca uwagę na drodze, zachowanie anonimowości jest praktycznie niemożliwe! W przyszłym sezonie zrobię wszystko, żeby pokazać się z jak najlepszej strony, godnie reprezentować Peugeot i walczyć o kolejne cenne punkty w rankingu ATP. Trzymajcie kciuki!”


Podczas uroczystości podpisania kontraktu Guillaume Ducrest przekazał Jerzemu Janowiczowi kluczyki do pomarańczowego Peugeot RCZ oraz nawiązujący do wzrostu sportowca gigantycznych rozmiarów młynek do pieprzu, oczywiście również marki Peugeot.

Peugeot. Firma działa na terenie 160 państw, gdzie oferuje swoje produkty w 10 000 punktów. We wszystkich swych działaniach firma Peugeot łączy emocje z dążeniem do doskonałości.
W 2011 roku sprzedaż samochodów Peugeot wyniosła 2 114 000 egzemplarzy, a marka umocniła swoją pozycję na światowych rynkach oraz wzbogaciła gamę oferowanych produktów. Peugeot potwierdza też swoje zaangażowanie w kwestię ochrony środowiska, oferując technologię mikrohybrydową e-HDi oraz wprowadzając do sprzedaży w 2012 roku trzy hybrydowe diesle HYbrid4.

« < 1 2 > »

Komentarze