X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel na targach IAA

2013-09-04
Strona główna -> Opel -> Frontera -> A (1992-1998)

Opel na targach IAA

Siedem światowych premier na żywo to doskonała okazja do poznania Opla — z bliska i osobiście!

Niemiecki producent samochodów zaprasza gości do ekscytującej Media Arena podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych IAA odbywających się we Frankfurcie w dniach 12–22 września. Siedem światowych premier — na czele ze stylową rodziną Insignii i wizjonerskim Monza Concept — oraz ponad 30 innych pojazdów, wystawionych na stoisku Opla D 09 w Hali 8, w ekscytujący sposób odsłoni przyszłość firmy.

Goście będą mogli zobaczyć i poczuć, jak Opel żyje wartościami swojej marki: „Niemiecka technologia — dostępna i fascynująca” podczas zwiedzania różnych światów, stworzonych w synergii, z wystawionymi na ponad 3200 m2 powierzchni pojazdami. Media Arena niemal całkowicie otacza odwiedzających, którzy mogą lepiej zapoznać się z marką Opla, samochodami i filozofią firmy dzięki pięciu dużym ekranom LED oraz innym wyświetlaczom LCD. Niezależnie od tego, w którą stronę spojrzą, panoramiczne wrażenia są gwarantowane. Goście nie tylko obejrzą pokaz slajdów, ale także poczują, że są w samym centrum wydarzeń — niczym na środku stadionu. Wśród graczy znajdą się niemal wszystkie modele Opla — od nowej Insignii Country Tourer przez ADAMa, Astrę, Cascadę, Mokkę i Merivę po Zafirę Tourer.

Sportowa atrakcja podczas targów IAA: goście VIP w strefie kibica Opla. Niewątpliwie kolejną atrakcją targów IAA będzie ekscytująca atmosfera strefy kibica w Arenie Opla, w której codziennie odbywać się będą wydarzenia związane z piłką nożną i sportami motorowymi. Goście będą mogli spotkać się z gwiazdami niemieckich klubów piłkarskich, takich jak Borussia Dortmund (15 września), Mainz 05 (17 września) i wielu innych, a także legendą sportów motorowych i ambasadorem marki Opel Joachimem „Jockelem” Winkelhockiem (12 i 14 września). Natomiast 21 września pojawi się Lovelyn, zwyciężczyni tegorocznej edycji niemieckiej wersji programu „Top Model”, która z pewnością doda klasy stoisku Opla. Podczas gdy gwiazdy będą spotykać się z gośćmi i rozdawać autografy, na ekranach LED w strefie kibica będą wyświetlane informacje na ich temat oraz na temat innych oczekiwanych gości specjalnych. W strefie kibica goście będą mogli z bliska i osobiście poznać Opla oraz ambasadorów marki, a także przyjrzeć się sportowym modelom samochodów wyprodukowanych przez firmę. W blokach startowych znajdą się nowa Insignia OPC, Astra OPC i Corsa OPC Nürburgring Edition, jak również rajdowa wersja szykownego Opla ADAMa.

Goście będą mogli wsiąść do zaprezentowanych pojazdów lub dowiedzieć się więcej na temat szczegółów nowego rewolucyjnego systemu multimedialnego Insignii oraz zachwycić się wysoką, jakością materiałów i wykończenia, a wszystko to w artystycznie zaprojektowanej przestrzeni dla Opla Insignii. Zapraszamy także do działu ADAMa na stoisku Opla, równie oryginalnym i kolorowym, co mistrz personalizacji — Opel ADAM.

Za kulisami: ogromne wysiłki w celu stworzenia ekscytującej atmosfery stadionu. Aby odpowiednio oświetlić wszystkie atrakcje, w Media Arena użyto 1 300 lamp i reflektorów, a także zastosowano projekcje, filmy wideo oraz informacje interaktywne na ekranach LED i LCD w formacie kinowym. Łącznie użyto 14 000 metrów przewodów i 40 ton stali, a zespół ponad 150 techników pracujących bez przerwy przez dziewięć dni gwarantuje, że w momencie otwarcia targów wszystko będzie gotowe. Gości bez wątpienia wciągnie niezwykła atmosfera stadionu. Zaczynamy 12 września — witamy na targach IAA, witamy na stoisku Opla i witamy w Opel Media Arena!

 

źródło: General Motors

Komentarze