X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel na IAA 2012

2012-09-13
Strona główna -> Opel -> Combo -> III (2011-dziś)

Opel na IAA 2012

Podczas tegorocznego salonu IAA Opel zaprezentuje najnowocześniejszą i najbardziej wszechstronną ofertę lekkich pojazdów użytkowych,

jaką kiedykolwiek pokazał na Międzynarodowych Targach Pojazdów Użytkowych w Hanowerze. Jako uzupełnienie szerokiej oferty fabrycznych wersji i adaptacji Opel oferuje specjalistyczne rozwiązania branżowe opracowane we współpracy z autoryzowanymi specjalistami w zakresie adaptacji nadwozia. Kilka takich specjalistycznych modeli będzie można zobaczyć na stoisku Opla D22 w hali 12. Combo w pięciu wersjach (m. in. furgon chłodnia i furgon pralnia), trzy wersje Vivaro (np. furgon z punktami mocowania ładunku) i pięć modeli Movano (w tym pojazd z nadwoziem skrzyniowym na obniżonej ramie i wywrotką dla służb komunalnych z napędem na cztery koła) pokazują wszechstronność zastosowań pojazdów użytkowych Opla o dopuszczalnej masie całkowitej do 4,5 tony.

Najlepsze rozwiązania dla każdej branży: od samochodów z napędem na cztery koła po furgony chłodnie. Bogata oferta fabrycznych wersji modeli Movano, Vivaro i Combo może zaspokoić właściwie każdą potrzebę w zakresie transportu specjalistycznego. Opel idzie jeszcze dalej i oferuje wąsko specjalistyczne rozwiązania dla poszczególnych branż i dziedzin handlu. Opel dąży do zapewnienia najwyższej jakości wyposażenia produkowanego na indywidualne i specjalne zamówienia, dlatego też współpracuje z renomowanymi i autoryzowanymi ekspertami w zakresie rozwiązań specjalistycznych i adaptacji nadwozia. Na stoisku Opla w Hanowerze znajdzie się na przykład wywrotka Movano z napędem na cztery koła, stworzonym przez specjalistów z firmy Oberaigner.

Z szeroką gamą produktów i niezrównaną ergonomią Opel Movano staje się doskonałym pojazdem bazowym dla samochodów ratunkowych i pojazdów przeznaczonych dla służb specjalnych wymagających wysokiej mobilności. Dla strażaków Opel zaprezentuje pojazd pożarniczy wyposażony w przenośną pompę strażacką skonstruowaną przez firmę Furtner & Ammer, a OSV (Opel Special Vehicles – pojazdy Opel do zadań specjalnych), filia firmy Opel, stworzyła specjalną policyjną wersję modelu Movano kombi z dwoma obrotowymi fotelami.

Na stoisku Opla znajdzie się również Combo wyposażony w sprzęt pralniczy marki Bott oraz furgon-chłodnia. Najdrobniejszy szczegół i każde rozwiązanie w wyposażeniu chłodni zostało starannie przemyślane przez fachowców z firmy Wükaro. W zależności od indywidualnych potrzeb pojazdy te są wyposażane w agregat chłodniczy zintegrowany lub montowany na dachu. Akcesoria opcjonalne obejmują listwę zabezpieczającą, podwójne podłogi i szyny do mocowania ładunku.

Bezpieczeństwo przede wszystkim: dobrze zabezpieczony ładunek. Opel przywiązuje szczególnie dużą wagę do bezpieczeństwa, zwłaszcza podczas codziennej pracy. Niezwykle istotne w tym zakresie jest prawidłowe zamocowanie ładunku. Uchwyty na drabiny, wykładzina antypoślizgowa i pasy do mocowania ładunków, wchodzą w skład wyposażenia standardowego samochodów Opla. Wspólnie ze specjalistami w dziedzinie adaptacji nadwozia Opel może zaproponować odpowiednie rozwiązania, zaspokajające nawet bardzo specyficzne wymagania klientów w każdej branży. Na przykład firma Bott wyposaża kompaktowy zabudowany furgon Combo w sprzęt warsztatowy, a firma Würth zapewnia takie wyposażenie furgonowi Movano. Na targach IAA w Hanowerze będzie można zobaczyć specjalny system mocowania ładunków firmy VanyCare w furgonie Vivaro z kabiną pasażerską. Furgon ten jest także oferowany z rozwiązaniami wyposażenia wnętrza firmy Sortimo. Liczne systemy zagospodarowania wnętrza mogą zostać dostosowane do potrzeb indywidualnych, tak aby zapewnić porządek przestrzeni ładunkowej i wygodę jej użytkowania. Wszystko pozostanie na swoim miejscu, nawet podczas gwałtownych manewrów w czasie jazdy. Przemieszczające się po całym samochodzie narzędzia czy materiały robocze oraz zmiana środka ciężkości pojazdu po nagłym przesunięciu ładunku – to już przeszłość.

« < 1 2 3 > »

Komentarze