X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy PEUGEOT 308 SW

2014-01-07
Strona główna -> Peugeot -> 308 -> 2 (2011-dziś)

Nowy PEUGEOT 308 SW

Zalety nowego PEUGEOT 308 w rasowym i przestronnym kombi.

Zaledwie kilka tygodni po wprowadzeniu na rynek nowego 308, PEUGEOT powiększa swoją gamę o nową wersję nadwozia. Podobnie jak w przypadku hatchbacka 308, również kombi PEUGEOT 308 SW to całkowicie nowy samochód, zachowujący ze swojego poprzednika jedynie nazwę. Zaprezentowany po raz pierwszy podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2014 PEUGEOT 308 SW trafi najpierw na rynek francuski, a wiosną na rynki pozostałych krajów Europy.

Zespół stylistów z PEUGEOT stworzył duże, dynamiczne kombi o nisko wyprofilowanej, rasowej, sportowej sylwetce (długość - 4,58 m; wysokość - 1,47m). Zwiększone wymiary samochodu pozwalają spełnić oczekiwania klientów szczególnie przywiązanych do najważniejszych cech modeli kombi: pojemności, przestronności, dużych możliwości aranżacji wnętrza i praktyczności.


Przy objętości 610 dm3 według normy VDA-210, bagażnik nowego PEUGEOT 308 SW plasuje się w czołówce tego segmentu aut. Dzięki regularnym kształtom jest praktyczny i pojemny. Zmiana konfiguracji bagażnika jest wręcz modelowo prosta (składanie poszczególnych części kanapy odbywa się jednym ruchem od strony bagażnika) i praktyczna (idealnie płaska podłoga). Jakość wykończenia jest godna aut z wyższego segmentu.


Podobnie jak hatchback, również nowy PEUGEOT 308 SW został zbudowany na nowej, modułowej platformie EMP2, dzięki której możliwe było zmniejszenie masy auta i zwiększenie jego zalet dynamicznych. W rezultacie nowy PEUGEOT 308 SW jest teraz o 140 kg lżejszy od swojego poprzednika. Wrażenia z jazdy są podobne jak w hatchbacku. Benzynowe i wysokoprężne silniki Euro 6, dostępne już w momencie wprowadzenia na rynek, zapewniają temu modelowi znakomite osiągi. Wersja BlueHDi, emitująca zaledwie 85 g CO2/km, ustanowiła nowy standard w tym segmencie.


Wewnątrz kabiny, miejsce kierowcy zaprojektowano według koncepcji PEUGEOT i-Cockpit, która zapewnia kierowcy i pasażerom unikalne wrażenia z jazdy. Deska rozdzielcza wyróżnia się czystością formy i innowacyjnymi rozwiązaniami. Wysoka jakość nowego PEUGEOTA 308 SW jest widoczna w starannym dopracowaniu każdego detalu. Ma zapewnić temu modelowi miejsce w czołówce segmentu i umocnić coraz wyższą pozycję samochodów marki na rynku.


Produkowany w Sochaux nowy PEUGEOT 308 SW będzie wyposażony w jednostki napędowe wytwarzane we francuskich zakładach w Trémery i Douvrin.

 

źródło: Peugeot

Komentarze