X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Fiat Panda 4x4 w Polsce, dane techniczne, cena

2012-11-13
Strona główna -> Fiat -> Panda -> 3 (2012-dziś)

Nowa Panda 4x4 w Polsce

Nowa Panda to jedyny na rynku samochód w segmencie aut miejskich dostępny z napędem 4x4.

Wersja 4x4 to zdecydowanie najlepiej standardowo wyposażona wersja modelu w gamie nowej Pandy. Klient otrzymuje, pomijając w tym miejscu terenową stylistykę samochodu, bogate wyposażenie standardowe, które  obejmuje m.in.: klimatyzację z filtrem przeciwpyłowym, radioodtwarzacz CD+MP3 (6 głośników), systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału) i ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i Hill Holder), system ABS z EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania z systemem wspomagania hamowania BAS), przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive™ z trybem City, elektryczne podnoszenie szyb przednich, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, ESS - system sygnalizacji awaryjnego hamowania, felgi ze stopów lekkich 15-calowe z oponami 175/65 R15 M+S, komputer pokładowy z menu w j. polskim, system tankowania Smart Fuel, światła do jazdy dziennej (DRL), system Start&Stop, centralny zamek sterowany z pilota.


Klient może wybrać jeden z 12 kolorów nadwozia (w tym 5 metalizowanych). W skład równie bogatego wyposażenia opcjonalnego wchodzi m.in. innowacyjny system „City Brake Control", przesuwna kanapa tylna oraz system audio/nawigacji Blue&Me TomTom2 LIVE. Tak bogato wyposażona nowa Panda 4 x 4, z bardzo oszczędnym i ekologicznym silnikiem 1,3  MultiJet II (produkowanym w Polsce przez Fiat Powertrain Technologies w Bielsku-Białej), jest dostępna już na polskim rynku w cenie promocyjnej 59 990 złotych.

Skrócony opis modelu Fiat Panda 4x4. Fiat Panda 4x4 to jedyny samochód o napędzie 4WD (na cztery koła) w segmencie „A". Następca bestsellera sprzed 29 lat, okrzykniętego najmniejszym i najbardziej fascynującym „śmiałkiem" w swej kategorii, dzisiejsza Panda 4x4 to prawdziwy as w rękawie, zdolny do sprawnego przemieszczania się zarówno po nawierzchniach górskich szlaków, jak i do pokonywania meandrów dżungli wielkiego miasta.

Styl i wymiary. Pięciodrzwiowa Panda 4x4 ma długość 368, szerokość 167 i wysokość 160 centymetrów. Rozstaw osi wynosi 230 cm, a rozstaw kół przednich i tylnych - odpowiednio 141 i 140 centymetrów.

Nadwozie - kąty i prześwit. Fiat Panda 4x4 może bez trudu mierzyć się z trudniejszym terenem, czego dowodzi wartość nie tylko jej prześwitów: 160 mm ale i „terenowych" kątów nadwozia. Kąt najazdu, to maksymalny kąt przedniej części samochodu zanim nadwozie zahaczy o grunt. Kąt zejścia, to maksymalny kąt podjazdu tyłem z powierzchni poziomej bez dotknięcia podłoża. Kąt rampowy z kolei, to maksymalny kąt trójkąta równoramiennego pomiędzy osiami, bez kontaktu podłoża z podwoziem pojazdu. Wartości te dla nowej Pandy 4x4 wynoszą odpowiednio: 210 (kąt najazdu), 360 (kąt zejścia) oraz 200 (kąt rampowy).

« < 1 2 > »

Komentarze