X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nissan GT-R z roku modelowego 2017

2016-03-23
Strona główna -> Nissan -> GT-R

Nissan GT-R z roku modelowego 2017

z odnowionym wyglądem i jeszcze mocniejszym silnikiem, debiutuje na Salonie w Nowym Jorku

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku Nissan zaprezentował nowego GT‑R z roku modelowego 2017. Samochód zwraca uwagę nowym, wzbudzającym emocje wyglądem nadwozia i wnętrza, a także jeszcze bardziej imponującymi osiągami i licznymi nowymi rozwiązaniami. W porównaniu z modelem zaprezentowanym po raz pierwszy w 2007 roku zmiany są znaczące.

Przód nadwozia nowego GT‑R został kompleksowo przebudowany. Nowa krata wlotu powietrza z motywem litery V w kolorze matowego chromu to jeden z charakterystycznych elementów najnowszej stylistyki Nissana. Detal ten został powiększony – w celu zapewnienia lepszego chłodzenia silnika – oraz zyskał nowy wzór siatki. Nowa pokrywa silnika, płynnie łącząca się z grillem, została solidnie wzmocniona, co poprawiło stabilność pojazdu przy dużych prędkościach. Odświeżony przedni spojler oraz zderzaki z nowymi elementami wykończeniowymi przy reflektorach nadają nowemu GT‑R rasowy, sportowy wygląd, zapewniając mu przy tym dużą siłę dociskającą.

Charakterystyczny dla modelu GT-R opływowy kształt bocznej linii nadwozia został zachowany, a jednocześnie boczne spojlery wysunięto na zewnątrz, aby poprawić przepływ powietrza. Gruntowną modernizację przeszedł również tył samochodu. Cztery pierścienie tylnych lamp wciąż stanowią znak rozpoznawczy GT‑R, ale w celu poprawy własności aerodynamicznych poprawiono kształt nadwozia w tej części pojazdu. Pojawiły się też dodatkowe wloty powietrza z każdej strony samochodu, obok podwójnych końcówek układu wydechowego. Linię wyznaczającą granicę między dolną częścią zderzaka a górnym pasem poprowadzono wyżej niż dotychczas, dzięki czemu tył samochodu został optycznie poszerzony i zyskał jeszcze bardziej agresywny wygląd. Zmiany w nadwoziu nie służą wyłącznie nadaniu mu bardziej sportowego wyglądu. Poprawiła się również aerodynamika pojazdu, który stawia teraz jeszcze mniejszy opór powietrzu przy takiej samej sile dociskającej, jak w dotychczasowej wersji GT‑R. Przekłada się to na lepszą stabilność w czasie szybkiej jazdy.

Ekskluzywne wnętrze doskonale pasuje do wyczynowych osiągów tego sportowego samochodu. Cała deska rozdzielcza oraz zestaw wskaźników są nowe, a szwy łączące skórzane pokrycie tych elementów wykonano z artystyczną precyzją, zgodną z japońską tradycją rzemieślniczą TAKUMI. Kierowca i pasażer na przednim siedzeniu mają przed sobą harmonijną linię deski rozdzielczej, zaś linia biegnąca od zestawu wskaźników do konsoli środkowej wyznacza granicę strefy ściśle podporządkowanej potrzebom kierowcy.

« < 1 2 3 > »

Komentarze