X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV - dabiut

2013-01-10
Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

Mitsubishi Outlander PHEV - dabiut

24 stycznia 2013 roku w salonach dilerskich w Japonii zadebiutuje nowe Mitsubishi Outlander PHEV z elektrycznym napędem hybrydowym typu plug-in,

powstałym w oparciu o rozwiązania stosowane w elektrycznych modelach firmy MMC.

Pionierski model pełen najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Pierwszy w świecie SUV z elektrycznym napędem hybrydowym wykorzystuje technologie znane z pojazdów elektrycznych marki Mitsubishi (np. i-MiEV), zmodyfikowany napęd na cztery koła stosowany w modelu Mitsubishi Lancer Evolution oraz rozwiązania technologiczne z pojazdów klasy SUV (Pajero). Dzięki temu udało się stworzyć cichy i ekologiczny samochód z bezpiecznym napędem na cztery koła, który funkcjonalnością dorównuje modelom klasy SUV. Użytkownicy docenią:
 
Przyjazny środowisku układ napędowy z elektrycznym trybem jazdy miejskiej i hybrydowym trybem jazdy w trasie. Niesamowitą dynamikę osiągów, jakie zapewnia układ Twin Motor 4WD
Unikatową funkcjonalność napędu elektrycznego dzięki zastosowaniu wydajnych akumulatorów, zawierających zasilacz o mocy 1500W mogący pracować w trybie zasilacza dla urządzeń sieciowych oraz w trybie Battery Charge Mode, który pozwala na podładowanie akumulatora podczas postoju lub w czasie jazdy

*3. Zasilacz o tych parametrach (100V AC, 1500 W) dostępne jest jako wyposażenie fabryczne.
    
Najważniejsze cechy pojazdu


Paliwooszczędny układ z trzema trybami jazdy. Przyjazny środowisku układ napędowy z elektrycznym trybem jazdy miejskiej i hybrydowym trybem jazdy w trasie. Przyjazny środowisku układ napędowy nowego Mitsubishi Outlander PHEV, który składa się z motorów elektrycznych i silnika benzynowego, pozwala na znaczną oszczędność paliwa i gwarantuje daleki zasięg pojazdu w czasie wypraw poza miasto. W trybie elektrycznym Mitsubishi Outlander PHEV może pokonać do 60,2 km (pomiar według norm japońskich w cyklu JC08*4), dzięki czemu samochód może być na co dzień*5 eksploatowany jak typowy pojazd z napędem elektrycznym. Jednocześnie nowy model oferuje zasięg porównywalny z pojazdami wyposażonymi w konwencjonalne, spalinowe układy napędowe (897 km w cyklu JC08), co oznacza pełną funkcjonalność auta klasy SUV, zarówno w dalekich podróżach, jak i jeździe w terenie.


Wybór trybu jazdy optymalnego dla danych warunków drogowych oraz poziomu naładowania akumulatora obywa się automatycznie, z myślą o komforcie podróżowania oraz maksymalnej wydajności paliwowej. Ograniczenie zużycia benzyny realizowane jest poprzez odpowiednie wykorzystanie napędu elektrycznego, utrzymywanie najkorzystniejszych prędkości obrotowych jednostki spalinowej oraz odzysk energii kinetycznej hamowania. Dzięki temu pojazd w trybie łączonym*6 (współpraca elektrycznego i spalinowego układu napędowego) może na jednym litrze benzyny pokonać do 67 kilometrów (1,49 l. na 100 km), a w trybie hybrydowym 18,6 kilometra na litr (5,3 l. na 100 km) (oba pomiary w cyklu JC08).
*4: Metoda pomiaru zużycia paliwa oficjalnie zatwierdzona przez japońskie władze.
*5: W oparciu o wyniki badań przeprowadzonych w Japonii w ramach programu JCAP (ang. Japan Clean Air Program), które wykazały, iż przeciętnie ponad 90% kierowców pokonuje tam dziennie dystans poniżej 60 kilometrów.
*6:    Reprezentatywne statystyki dotyczące zużycia paliwa uzyskane po analizie danych z jazdy w trybie elektrycznym oraz hybrydowym (pomiar według norm japońskich w cyklu JC08) w oparciu o ocenę stopnia wykorzystania trybu elektrycznego.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze