X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Lider rynkowy i prekursor innowacji

2014-01-23
Strona główna -> BMW -> X5 -> 3 (2013-dziś)

Lider rynkowy i prekursor innowacji

BMW Group notuje rekordowe wyniki w segmencie samochodów premium w Polsce, umacniając się na czołowej pozycji.

Rok 2013 obfitował w innowacyjne modele oraz rozwiązania, które przyczyniły się do umocnienia się BMW Group na pozycji lidera segmentu samochodów premium w Polsce. W tym czasie na drogi wyjechało aż 14 nowych modeli.

W połowie listopada nowe BMW i3 zrewolucjonizowało rynek samochodów elektrycznych.  Radykalne podejście zastosowane w procesie tworzenia koncepcji auta nadało tempa wdrażaniu lekkich konstrukcji, a marka BMW i otworzyła nowe możliwości technologiczne wykorzystania włókien węglowych w seryjnej produkcji pojazdów. Dzięki uprzemysłowieniu procesu produkcyjnego tworzyw sztucznych wzmocnionych włóknem węglowym (CFRP), BMW Group stała się pierwszą na świecie firmą, która ich wykorzystanie w seryjnych pojazdach uczyniła ekonomicznie uzasadnioną.

W połowie roku nowe BMW serii 5 zyskało na dynamice, komforcie, wydajności, walorach estetycznych i obfitości innowacyjnych rozwiązań, które maksymalizują radość z jazdy. BMW serii 5 zawiera wszystkie cechy definiujące najlepiej sprzedający się model premium klasy executive. Wyniki na polskim rynku mówią same za siebie: 1 261 zarejestrowanych aut oznacza znaczące prowadzenie w segmencie, zaś w przypadku nadwozia typu limuzyna niemal dwukrotną przewagę nad kolejnym konkurentem.

Pod koniec roku BMW przedstawiło trzecią generację modelu BMW X5. Prekursor segmentu  Sports Activity Vehicle (SAV) oraz światowy lider w swojej klasie wyznacza nowe standardy pod względem stylizacji nadwozia, przestronności wnętrza, wszechstronności oraz wydajności. W Polsce model jest od lat liderem sprzedaży w swoim segmencie. W 2013 r. liczba rejestracji wzrosła o 84%, osiągając poziom 565 samochodów. Wraz z unikatowym na rynku BMW X6, BMW zarejestrowało w tym segmencie rynku łącznie 853 auta, co oznacza 36% wzrost sprzedaży.

Przedstawiciel nowej serii w rodzinie, wyjątkowe pod względem designu oraz właściwości jezdnych BMW serii 4 Coupe, spotkało się z pozytywnym odbiorem wśród klientów marki. W ciągu zaledwie 3 miesięcy zarejestrowano 90 sztuk tego modelu.

Najpopularniejszym modelem BMW w Polsce ponownie okazało się BMW X3. W 2013 roku zarejestrowano 1411 sztuk tego auta. Na drugim miejscu jest BMW serii 5. BMW zdominowało tradycyjnie wszystkie segmenty rynku od serii 3.

Marka BMW zanotowała wzrost sprzedaży również w segmencie samochodów kompaktowych premium.  W 2013 roku marka sprzedała o 31% więcej BMW serii 1 oraz 20 % modelu X1, mimo że w minionym roku nie wprowadzano nowych modeli.

Dzięki rozwojowi systemu ConnectedDrive BMW wypracowało niepodważalną pozycję jednego z czołowych producentów samochodów pod względem technologii łączności między kierowcą, samochodem, a światem zewnętrznym. Od połowy 2013 roku klienci marki w Polsce mogą cieszyć się takimi rozwiązaniami, jak: Serwis Informacyjny (rodzaj usług Concierge), Real Traffic Information oraz bezkonkurencyjny system bezpieczeństwa Intelligent Emergency Call.

“Wierzymy, że nowe modele i innowacyjne technologie stanowiły klucz do sukcesu BMW w Polsce w roku 2013. Przyszłość należy od odważnych, a my nieustannie wytyczamy nowe kierunki rozwoju rynku motoryzacyjnego, czego doskonałym przykładem jest rewolucyjne BMW i3. Wszystkim naszym zaawansowanym rozwiązaniom przyświeca zasadniczy cel: dawać naszym klientom codzienną radość z jazdy”- powiedział Paul de Courtois, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.

« < 1 2 > »

Komentarze