X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

American Film Festival i Chevrolet

2011-11-17
Strona główna -> Chevrolet -> Orlando

Kino, Chevrolet i Ameryka

Dziś we Wrocławiu rozpoczyna się druga edycja American Film Festival, którego oficjalnym partnerem jest Chevrolet.

Na potrzeby festiwalu udostępniona została flota samochodów, złożona z popularnych siedmiomiejscowych modeli – vanów Orlando oraz SUV-ów Captiva – którymi przewożeni będą festiwalowi goście. American Film Festival potrwa do 20 listopada, w tym czasie widzowie będą mieli okazję obejrzeć 76 filmów, z których 40 będzie miało polskie, a 6 europejskie premiery.

O American Film Festival
American Film Festival (AFF) jest okazją do zapoznania się ze współczesną kinematografią amerykańską, na festiwalu będą prezentowane zarówno najnowsze tytuły uznanych reżyserów, jak również dzieła nieznanych twórców.

„Choć w polskich kinach dominuje kino amerykańskie, są to przede wszystkim komercyjne filmy produkowane i dystrybuowane globalnie przez duże filmowe studia. Natomiast wiele dobrych i uniwersalnych, ale mniej komercyjnych filmów, w ogóle do Polski nie trafia. Festiwal chce odkrywać dla polskiej publiczności nowe nazwiska i zjawiska w kinie amerykańskim” mówi Radosław Drabik, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, które jest organizatorem festiwalu. „Naturalne było dla nas zaproszenie do współpracy marki Chevrolet, która jak żadna inna kojarzy się z amerykańską kulturą”.

Chevrolet wspiera twórców

Chevrolet w swojej stuletniej tradycji stał się ikoną popkultury i gwiazdą przebojów kinowych, takich jak chociażby 3 części „Transformers”, „Men In Black”, „60 sekund” czy ostatnio „Drive”. Jednak marka jest kojarzona nie tylko z kinem komercyjnym. Chevrolet realizuje wiele projektów, związanych z niezależną twórczością oraz wspiera rozwój młodych talentów. Dowodem tego jest współpraca Chevroleta ze społecznością MOFILM, która zajmuje się wyławianiem nieznanych młodych twórców oraz konkurs Young Creative Chevrolet, w ramach którego Chevrolet od 2007 roku wyszukuje najzdolniejszych studentów kierunków artystycznych na całym świecie, a zwycięzcom konkursu umożliwia współpracę z jurorami, którymi są znaczące osobistości w dziedzinie mody, fotografii, filmu i sztuk wizualnych.

 

źródło: General Motors

Komentarze