X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Honda Civic, 10, 2016, nowa

2016-09-20
Strona główna -> Honda -> Civic -> 9 (2012-dziś)

Trzycylindrowy, benzynowy silnik VTEC TURBO o pojemności 1 litra doskonale sprawdza się w codziennej eksploatacji dzięki wyższemu momentowi obrotowemu uzyskiwanemu przy niskich i średnich prędkościach obrotowych. Maksymalny moment obrotowy w połączeniu z sześciobiegową skrzynią manualną wynosi 200 Nm i jest uzyskiwany przy 2 250 ob./min., natomiast w zestawieniu z przekładnią CVT dostępnych jest 180 Nm w przedziale od 1 700 do 4 500 obr./min. Z kolei moc maksymalna 129 KM (95 kW) jest generowana przy 5 500 obr./min.

Większy silnik czterocylindrowy VTEC TURBO o pojemności 1,5 litra oferuje zauważalnie wyższe wartości mocy i momentu obrotowego, niż jednostka 1,8 litra VTEC stosowana w Civicu poprzedniej generacji. Moc maksymalna 182 KM (134 kW) jest dostępna przy 5 500 obr./min. (przy 6 000 obr./min. ze skrzynią CVT), natomiast maksymalny moment obrotowy 240 Nm (w wersji z 6-biegową przekładnią manualną) jest generowany w przedziale od 1 900 do 5 000 obr./min. W modelach wyposażonych w skrzynię CVT moment obrotowy wynosi 220 Nm i jest uzyskiwany w przedziale od 1 700 do 5 500 obr./min.

Przestronne, bardziej funkcjonalne wnętrze. Podobnie, jak poprzednicy, nowy Civic jest jednym z najbardziej funkcjonalnych modeli w tej klasie i oferuje niezrównaną przestrzeń zarówno dla pasażerów, jak i bagażu. Nowoczesną, wyrafinowaną atmosferę wnętrza potęgują materiały wysokiej jakości, proste, a jednocześnie wyrafinowane dodatki stylizacyjne oraz nowe, cyfrowe wskaźniki w tablicy przyrządów.

Bardziej przestronny przedział pasażerski. Dzięki zastosowaniu dłuższej i szerszej płyty podłogowej oraz o 30 mm dłuższego rozstawu osi, osoby zajmujące miejsce w nowej Hondzie Civic mogą cieszyć się lepszą widocznością oraz większą przestrzenią, doceniając tym samym spasowanie i wykończenie materiałów rodem z segmentu premium.

Pozycja za kierownicą została obniżona o 35 mm w stosunku do modelu poprzedniej generacji, dając kierowcy poczucie pełnego bezpieczeństwa. Inżynierowie Hondy poprawili również widoczność do przodu poprzez zwiększenie o jeden stopień pola widzenia kierowcy w stosunku do drogi, przy czym słupek A został zwężony o 9 mm, zapewniając całkowite pole widzenia wynoszące 84,3 stopnia. Dało to również wrażenie nieograniczonej przestrzeni wewnątrz.

Ilość miejsca na wysokości ramiom z przodu zwiększyła się o 10 mm, natomiast odstęp pomiędzy przednimi fotelami wzrósł o 30 mm. Miejsce na wysokości ramion z tyłu w wersji hatchback powiększyło się o 20 mm, a pasażerowie tylnej kanapy mają teraz do dyspozycji o 95 mm więcej miejsca na nogi, jak również o 45 mm więcej miejsca pomiędzy kolanami a oparciami przednich foteli. Ponadto, osoby siedzące na zewnętrznych siedzeniach z tyłu mają do dyspozycji regulowane siedziska kanapy, podczas gdy wszyscy pasażerowie nowej Hondy Civic docenią możliwość łatwiejszego wsiadania i wysiadania z samochodu.

Poczucie przestrzeni w kabinie pasażerskiej wzmaga również duże, panoramiczne okno dachowe z funkcją uchylania i odsuwania (dostępne w bogatszych wersjach wyposażeniowych).

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Komentarze



Oturbo: Nie wiem co takiego hondy w sobie mają, ale każdy jeden model trafia swoim wyglądem w mój gust :)
2016-12-09 |  14:58:20