X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW i3

2013-10-11
Strona główna -> BMW -> X5 -> 3 (2013-dziś)

BMW i3

Rynkowa premiera BMW i3 zwiastuje początek nowej ery elektrycznej mobilności;

nowa marka BMW i prezentuje pierwszy seryjny samochód koncernu BMW Group napędzany wyłącznie energią elektryczną; rewolucyjna stylistyka; nowatorska architektura pojazdu; typowa dla BMW radość z jazdy; innowacyjne funkcje przyłączeniowe; nowoczesny charakter auta segmentu premium definiowany przy uwzględnieniu zasad zrównoważonego rozwoju; niepowtarzalna w skali całej branży motoryzacyjnej koncepcja produktu stworzona na bazie prac badawczo-rozwojowych prowadzonych w ramach projektu „i” oraz w oparciu o bogate doświadczenie technologiczne BMW Group.

BMW i3 to bezkompromisowy i atrakcyjny pojazd spełniający obecne i przyszłe wymagania z zakresu mobilności w aglomeracji miejskiej; pierwsza na świecie konstrukcja segmentu premium zbudowana od podstaw, jako pojazd elektryczny, a tym samym zeroemisyjny; specjalnie opracowana architektura LifeDrive, dedykowana technologia BMW eDrive, typowy dla BMW napęd na tylne koła oraz rewolucyjna, lekka konstrukcja dające podstawę do uzyskania idealnej równowagi pomiędzy radością z jazdy, zasięgiem i wagą; w porównaniu do modelu BMW 118d, czyli zdobywcy tytułu World Green Car of the Year 2008, BMW i3 jest o około jedną trzecią bardziej wydajne ekologicznie, a jeśli klient korzysta z modelu BMW i3 w oparciu o energię generowaną z odnawialnych źródeł, wydajność tego modelu wzrasta do poziomu 50 procent.


Klatka kabiny pasażerskiej (moduł Life) wykonana z tworzyw sztucznych wzmocnionych włóknami węglowymi (CFRP); technologia układu napędowego, akumulator o wysokim napięciu, podwozie, funkcje strukturalne i z zakresu ochrony w razie zderzenia zintegrowane z aluminiowym modułem Drive; masa własna DIN: 1 195 kilogramów; nisko położony środek ciężkości; równomierny rozkład mas; przestronne wnętrze z czterema siedzeniami; nieznacznie podwyższona pozycja siedząca; drzwi otwierające się w przeciwnych kierunkach; wysoka sztywność przedziału pasażerskiego z CFRP umożliwiła całkowite wyeliminowanie słupków B; brak centralnego tunelu dzięki umieszczeniu silnika elektrycznego bezpośrednio na napędzanej tylnej osi; pojemność bagażnika: 260 - 1 100 litrów.

 

Nowatorski design stworzony w oparciu o typowe dla BMW i kody stylistyczne; wierne odzwierciedlenie sportowych właściwości jezdnych i wysokiej wydajności; eleganckie proporcje; charakterystyczna dla BMW i koncepcja kolorystyczna, obejmująca m.in. „czarny pas” umieszczony na zewnątrz; płynnie narysowany profil auta, świadczący o jego lekkości; duża powierzchnia szyb; krótkie zwisy nadwozia; zintegrowana osłona chłodnicy BMW w kształcie nerki; charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery „U”; tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika.

« < 1 2 3 > »

Komentarze