X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Alfa Romeo 4C „Launch Edition”

2013-11-04
Strona główna -> Alfa Romeo -> 4C

Alfa Romeo 4C „Launch Edition”

W Ośrodku Badawczym w Balocco (koło Vercelli) na torze testowym Grupy FIAT-CHRYSLER odbyła się uroczystość

przekazania Klientom pierwszych 5 egzemplarzy Alfy Romeo 4C z limitowanej i numerowanej serii „Launch Edition”, liczącej w Europie 500 egzemplarzy -  serii, która podkreśla powrót marki do świata lekkich samochodów sportowych coupé.

Pierluigi De Silvestro (Szwajcaria), Philippe Walch (Francja), Carlos Diniz (Niemcy), Aldo Mariani (Holandia) i Stefano Zanotti (Włochy) - oto dumni właściciele tych fascynujących samochodów, którzy zostali zaproszeni do przeżycia swoistego „brand experience” oraz odkrywania i czerpania z autentycznych wartości marki, takich jak: włoski styl, świetne osiągi i doskonałość techniczna, ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa.
 
W scenerii dawnych warsztatów Autodelty w Balocco, honory gospodarza pełnił Louis Carl Vignon, szef marki Alfa Romeo na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę, natomiast Alessandro Maccolini, główny projektant Alfy Romeo 4C, odkrył sekrety prac nad modelem. Poza tym, goście mieli okazję poczuć smak doskonałych możliwości 4C dzięki sesji testowej na torze, prowadzonej w obecności pracujących tam ekspertów, na którym prace nad rozwojem i doskonaleniem wszystkich modeli Alfy Romeo są prowadzone od 1962 roku.

W ceremonii uczestniczył również kierowca Nicola Larini, który otrzymał puchar upamiętniający zdobycie w 1993 roku tytułu w DTM za kierownicą Alfy Romeo 155 V6 Ti, do dziś jedynego samochodu innego niż niemiecki, który wygrał prestiżowe niemieckie mistrzostwa DTM. To właśnie sam Mistrz zafundował pierwszym Klientom jedyne w swoim rodzaju emocje, prowadząc u Ich boku Alfę Romeo 4C na torze w Balocco.

Cała piątka Bohaterów wydarzenia to prawdziwi „Alfisti”, którzy zarezerwowali swoje „Launch Edition” przy okazji 83. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie,  kiedy oficjalnie zostało rozpoczęte składanie zamówień: w zaledwie 10 dni zebrano prawie dwa razy więcej zamówień niż dostępnych samochodów, co potwierdza jak silne, autentyczne i powszechne na całym świecie jest zamiłowanie do Alfy Romeo.

Alfa Romeo 4C „Launch Edition” może „przybrać dwie szaty” - „Czerwoną Alfa” (Rosso Alfa) lub specjalną matową „Białą Carrara” (Bianco Carrara). Linia tej limitowanej serii wzbogacona jest przez pakiet aerodynamiczny z włókna węglowego, obejmujący reflektory, spoiler i obudowy lusterek zewnętrznych, który oprócz podkreślenia stylu samochodu, redukuje dodatkowo jego ciężar. Ponadto pakiet ten jest wzbogacony o tylny wlot powietrza z aluminium z ciemnym wykończeniem, reflektory Bi-Led oraz obręcze ze stopów lekkich 18” (koła przednie) i 19” (koła tylne) z ciemnym wykończeniem.

Poza tym, aby jeszcze bardziej podkreślić sportowy wygląd auta, zamontowano zaciski hamulcowe w określonym kolorze, sportowy układ wydechowy oraz zestaw zawieszenia ze specjalną regulacją amortyzatorów i tylnego drążka poprzecznego.

Ten sam styl widoczny jest wewnątrz samochodu, gdzie oprócz charakterystycznego, znaczka z numerem od 1 do 500, na pierwszy plan wysuwają się sportowe fotele oraz kierownica, obszyta skórą i mikrowłóknem z białymi obszyciami. W przypadku czerwonej barwy, Alfa Romeo 4C „Launch Edition” posiada czerwone obszycia na kierownicy, drążku hamulca ręcznego, wycieraczkach, klamkach i sportowych fotelach.

Oczywiście, ekskluzywna Alfa Romeo 4C „Launch Edition” jest kwintesencją sportowego ducha ukrytego w samym sercu „DNA Alfa Romeo”: to osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowana na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa.

« < 1 2 > »

Komentarze