X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

mazda sprzedaż w polsce

2011-06-16
Strona główna -> Mazda -> 6 -> 2 (2008-2012)

3. urodziny Mazdy w Polsce

Mazda Motor Poland (MMPOL) oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008.

Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechały na polskie drogi 9 743 Mazdy. Największą popularnością wśród klientów cieszy się Mazda6 (3 271 sprzedanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (2 906 szt.) i Mazda2 (1 673 szt.).
 
Sprzedaż modeli Mazda w Polsce (06.2008 – 05.2011)

  • Mazda6 3 271
  • Mazda3 2 906
  • Mazda2 1 673
  • Mazda CX-7 1 079
  • Mazda5 341
  • Mazda CX-9 309
  • Mazda MX-5 164
  • SUMA 9 743

W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a dziś sieć obejmuje 27 punktów dealerskich i 16 ASO. To znacznie ułatwiło dostęp do oferty Mazdy i usług serwisowych klientom z innych miast.
Współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu
Satysfakcji Dealerów Samochodowych 2010 – Mazda zajęła 3. miejsce w rankingu.

Wzrosła również świadomość marki na polskim rynku: w 2008 r. spontaniczne wskazania marki Mazda wśród respondentów badania Global Brand Pulse wynosiła 8%, natomiast w 2010 r. – już 14%.

14% to wynik znacznie lepszy od marek obecnych na polskim rynku nawet od kilkunastu lat – cieszy nas tak szybki rozwój i znajomość naszych modeli. Pierwszy etap promowania Mazdy na polskim rynku mamy za sobą. To okres intensywnych działań reklamowych - co ważne, w wielu wypadkach niestandardowych na polskim rynku – zgodnie z hasłem Mazdy próbujemy cały czas przełamywać konwencje. Najważniejsze dla nas jest pozytwne przyjęcie idei Zoom-Zoom, czyli radości z jazdy naszymi samochodami – podsumowuje Sylwester Baczkowski, dyrektor marketingu MMPOL.
    
Pierwsze trzy lata Mazdy w Polsce upłynęły nam głównie na budowaniu sieci sprzedaży i świadomości marki. Cieszy nas dobre przyjęcie naszych produktów – prawie 10 tys. sprzedanych samochodów to wynik znacznie przewyższający pierwotne plany. Nie spoczywamy na laurach – nasze obecne działania mają na celu większą aktywność na rynkach lokalnych i ciągłe doskonalenie jakości obsługi. Przygotowujemy się również do przełomowego dla Mazdy momentu – wprowadzenia nowych modeli z technologiami SKYACTIV, które wyznaczają przełomowy etap w historii marki, również w Polsce – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor generalny MMPOL.

 

źródło: Mazda

Komentarze